Παραδοτέα ανά Υποέργο

Παρακάτω καταγράφονται τα παραδοτέα ανά Υποέργο εντός του κάθε πακέτου εργασίας στο πλαίσιο του έργου ILSaS+.

Υποέργο 1 - Πακέτα Εργασίας και Παραδοτέα

Νέο Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Βιβλιοθήκης ως Υπηρεσίας ILSaS+

Παραδοτέο 1.1 – Μελέτη επιλογής και εφαρμογής νέου ΟΠΣΒ για την υλοποίηση του ILSaS+ / Υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων, παρακολούθησης και ποιότητας

Παραδοτέο 2.1 – Αναφορά υλοποίησης της εγκατάστασης και παραμετροποίησης του νέου ΟΠΣΒ για την υλοποίηση του ILSaS+

  • [περιλαμβάνει: προετοιμασία λογισμικών υποδομής (Βάσεις δεδομένων – Εξυπηρετητές εφαρμογών κ.λπ.) – Backups / Restore / Firewall, κεντρικός Κατάλογος (εγκατάσταση λογισμικού – ανάλυση δεδομένων – προσαρμογή – μετάπτωση δεδομένων κ.λπ.), επιμέρους βιβλιοθηκονομικά συστήματα (εγκατάσταση λογισμικού – ανάλυση δεδομένων – προσαρμογή – μετάπτωση δεδομένων κ.λπ.), διεπαφές OPAC (Κεντρικού Καταλόγου), διεπαφές OPAC (Επιμέρους Βιβλιοθηκών)]

Π3.1 – Αναφορά μετάπτωσης δεδομένων για τις 18 Βιβλιοθήκες – Μέλη

  • [περιλαμβάνει: Υπηρεσίες Exiting Services από υπάρχοντα συστήματα (Ενημέρωση συστήματος – Εξαγωγή δεδομένων – προετοιμασία δεδομένων κ.λπ.) – Εργαλεία επεξεργασίας δεδομένων και αναφορών για εισαγωγή στο νέο περιβάλλον (βιβλιογραφικά και διοικητικά δεδομένα)]

 

Π3.2 – Αναφορά εκκαθάρισης / κανονικοποίησης δεδομένων / καθιερωμένων όρων

  • [περιλαμβάνει: Υπηρεσίες διόρθωσης καθιερωμένων όρων – Συνδρομές εργαλείων καταλογράφησης – Εκκαθάριση Βιβλιογραφικών δεδομένων – Εργαλεία Καταλογογράφησης]

Π4.1 – Τεχνικές προδιαγραφές υλοποίησης μηχανισμού συγχρονισμού δεδομένων μεταξύ Κεντρικού Καταλόγου – Τοπικών Συστημάτων


Π4.2 – Αναφορά λειτουργικότητας μηχανισμού συγχρονισμού δεδομένων

Π5.1 – Αναφορά συγχωνεύσεων επιμέρους βάσεων μελών ILSaS

  • [περιλαμβάνει: Ανάπτυξη εργαλείου για ενσωμάτωση νέων μελών και των καταλόγων τους στο ILSaS+ / Μετάπτωση δεδομένων βιβλιοθηκών εντός ILSaS (συγχωνεύσεις ιδρυμάτων)]

 

Π5.2 – Αναφορά ενσωμάτωσης ΑΣΚΤ

  • [περιλαμβάνει: Μετάπτωση δεδομένων βιβλιοθηκών εκτός ILSaS (περίπτωση ΑΣΚΤ)]

Π5.3 – Αναφορά μετάπτωσης Πανεπιστημίου Κρήτης

  • [περιλαμβάνει: Μετάπτωση δεδομένων βιβλιοθηκών εκτός ILSaS (περίπτωση Παν. Κρήτης)]

Π6.1 – Υπηρεσία Ενοποιημένης Πλοήγησης σε 20 Βιβλιοθήκες και στον Κεντρικό Κατάλογο

  • [περιλαμβάνει: Διεπαφή Ενοποιημένης αναζήτησης για Κεντρικό Κατάλογο + Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων εκτός ILSaS, Διεπαφή Ενοποιημένης αναζήτησης για επιμέρους βιβλιοθήκες]

 

Π6.2 – Υπηρεσία επιχειρησιακής ευφυίας επί των δεδομένων των βιβλιοθηκών μελών του ILSaS+

 

Π6.3 – Αναφορά αποτελεσμάτων διασύνδεσης με εξωτερικά συστήματα (πιστοποίησης χρηστών, σύστημα IRIS, σύστημα ΕΒΕ).

Π7.1 – Υλικό και Πλάνο Εκπαίδευσης


Π7.2 – Αναφορά αποτελεσμάτων Εκπαίδευσης στις νέες υπηρεσίες ILSaS+

  • [περιλαμβάνει: εκπαίδευση για 10 Τουλάχιστον μέλη της Κεντρικής ομάδας Υποστήριξης και διαχειριστές τοπικών συστημάτων- 20 Βιβλιοθηκονόμοι συστήματος (System Librarians)]

Π8.1 – Αναφορά λοιπών υπηρεσιών παραμετροποίησης ανά βιβλιοθήκη μέλους του ILSaS+

Π9.1 – Αναφορές συντήρησης – Νέο Συμβόλαιο Συντήρησης και Υποστήριξης Υπηρεσίας ILSaS+

  • [περιλαμβάνει: την δωρεάν υποστήριξη για 5 έτη μετά την ολοκλήρωση του έργου]

Υποέργο 2 - Πακέτα Εργασίας και Παραδοτέα

Νέα Προηγμένη Υπηρεσία Ανακάλυψης Επιστημονικού Περιεχομένου Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών από πολλαπλές πηγές - Discovery Service

Π1.1 – Απαιτήσεις και διαδικασίες διασύνδεσης πηγών των βιβλιοθηκών στην Υπηρεσία Discovery

Π2.1 – Τελική αναφορά αποτελεσμάτων διασύνδεσης ανά βιβλιοθήκη που συμμετέχει

 

Π2.2 – Σχέδιο βιωσιμότητας Υπηρεσίας Discovery

Υποέργο 3 - Πακέτα Εργασίας και Παραδοτέα

Υπολογιστικός κόμβος ILSaS+

Π1.1 Μελέτη εγκατάστασης νέου Υπολογιστικού Κόμβου ILSaS+

  • [περιλαμβάνει: το σύνολο των συνοδευτικών υπηρεσιών του εξοπλισμού]

Π2.1 Αναφορά λειτουργίας Υπολογιστικού Κόμβου ILSaS+

  • [περιλαμβάνει: το σύνολο του εξοπλισμού και του λογισμικού]

Υποέργο 4 - Πακέτα Εργασίας και Παραδοτέα

Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας – Κεντρική Ομάδα Υποστήριξης

Π1.1 – Καθορισμός ροών εργασίας ενοποιημένης λειτουργίας Υπηρεσιών ILSaS+ / Discovery / Υπολογιστικού Κόμβου / Υλοποίηση Υποδομών Αρωγής Χρηστών / Υπηρεσίες Υποστήριξης


Π1.2 – Τριμηνιαία αναφορά λειτουργίας γραφείου συντονισμού και υποστήριξη των χρηστών – βιβλιοθηκονόμων (1ο επίπεδο υποστήριξης)


Π1.3 – Έλεγχοι ποιότητας/ Εργαλεία ελέγχου εγγραφών / Αναφορά αξιολόγησης νέων υπηρεσιών σε επίπεδο χρηστών – Αναφορά Ποιοτικού ελέγχου υπηρεσιών


Π1.4 – Εκπαιδευτικό Υλικό και οδηγίες για βιβλιοθηκονόμους και τελικούς χρήστες – Υποστήριξη και εκπαίδευση σε τεχνικά θέματα σε σχέση με τα νέα πρότυπα τεκμηρίωσης


Π1.5 – Οδηγός Νομικών Θεμάτων επί των διαδικασιών και των δεδομένων των υπηρεσιών του ILSaS+ / Υπηρεσίες Υποστήριξης σε Πνευματικά Δικαιώματα


Π1.6 – Μελέτη εφαρμογής υπηρεσιών / Νέα Προγραμματική Συμφωνία και Κανονισμός Λειτουργίας του ILSaS+

Π2.1 – Μεθοδολογία εφαρμογής διορθώσεων συλλογής ILSaS+ / Πιλοτική εφαρμογή


Π2.2 – Διορθώσεις τουλάχιστον 100.000 εγγραφών / Αναφορά διορθώσεων – Αξιολόγηση αποτελεσμάτων

Π3.1 – Πλήρως λειτουργική υπηρεσία ILSaS στο νέο Υπολογιστικό Κόμβο ILSaS+


Π3.2 – Αναφορά εξαγωγής δεδομένων

Π5.1 – Ιστότοπος Δράσης – Υπηρεσίες οπτικής ταυτότητας και προώθησης


Π5.2 – Υλικό δημοσιότητας για βιβλιοθήκες

  • [περιλαμβάνει: εκτίμηση για 40 επιγραφές έργου για τις βιβλιοθήκες μέλη, 160 αφίσες προβολής σε δημόσιους χώρους, 1800 ενημερωτικά φυλλάδια για τελικούς χρήστες]

 

Π5.3 – Δύο ενημερωτικές ημερίδες για βιβλιοθηκονόμους

  • [περιλαμβάνει: την πραγματοποίηση 2 ημερίδων (1 Αθήνα / 1 Θεσσαλονίκη), για τουλάχιστον 150 συμμετέχοντες, υλικό προβολής, κέτερινγκ κ.λπ.]

 

Π5.4 – Σχέδιο προβολής και δημοσιότητας

  • Περιλαμβάνει το σύνολο των εργασιών ανάδειξης και διάχυσης του έργου, τις ενέργειες προώθησης των επιμέρους υπηρεσιών του ILSaS+ με απότερο σκόπο τη μέγιστη αξιοποίηση τους ροώθηση λειτουργιών τοπικού και κεντρικού καταλόγουVUFind, Discovery Service, Urungi, Matomo]