Παρακάτω καταγράφονται τα παραδοτέα ανά Υποέργο εντός του κάθε πακέτου εργασίας στο πλαίσιο του έργου ILSaS+.
Νέο Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Βιβλιοθήκης ως Υπηρεσίας ILSaS+
Παραδοτέο 1.1 – Μελέτη επιλογής και εφαρμογής νέου ΟΠΣΒ για την υλοποίηση του ILSaS+ / Υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων, παρακολούθησης και ποιότητας
Παραδοτέο 2.1 – Αναφορά υλοποίησης της εγκατάστασης και παραμετροποίησης του νέου ΟΠΣΒ για την υλοποίηση του ILSaS+
Π3.1 – Αναφορά μετάπτωσης δεδομένων για τις 18 Βιβλιοθήκες – Μέλη
Π3.2 – Αναφορά εκκαθάρισης / κανονικοποίησης δεδομένων / καθιερωμένων όρων
Π4.1 – Τεχνικές προδιαγραφές υλοποίησης μηχανισμού συγχρονισμού δεδομένων μεταξύ Κεντρικού Καταλόγου – Τοπικών Συστημάτων
Π4.2 – Αναφορά λειτουργικότητας μηχανισμού συγχρονισμού δεδομένων
Π5.1 – Αναφορά συγχωνεύσεων επιμέρους βάσεων μελών ILSaS
Π5.2 – Αναφορά ενσωμάτωσης ΑΣΚΤ
Π5.3 – Αναφορά μετάπτωσης Πανεπιστημίου Κρήτης
Π6.1 – Υπηρεσία Ενοποιημένης Πλοήγησης σε 20 Βιβλιοθήκες και στον Κεντρικό Κατάλογο
Π6.2 – Υπηρεσία επιχειρησιακής ευφυίας επί των δεδομένων των βιβλιοθηκών μελών του ILSaS+
Π6.3 – Αναφορά αποτελεσμάτων διασύνδεσης με εξωτερικά συστήματα (πιστοποίησης χρηστών, σύστημα IRIS, σύστημα ΕΒΕ).
Π7.1 – Υλικό και Πλάνο Εκπαίδευσης
Π7.2 – Αναφορά αποτελεσμάτων Εκπαίδευσης στις νέες υπηρεσίες ILSaS+
Π8.1 – Αναφορά λοιπών υπηρεσιών παραμετροποίησης ανά βιβλιοθήκη μέλους του ILSaS+
Π9.1 – Αναφορές συντήρησης – Νέο Συμβόλαιο Συντήρησης και Υποστήριξης Υπηρεσίας ILSaS+
Νέα Προηγμένη Υπηρεσία Ανακάλυψης Επιστημονικού Περιεχομένου Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών από πολλαπλές πηγές - Discovery Service
Π1.1 – Απαιτήσεις και διαδικασίες διασύνδεσης πηγών των βιβλιοθηκών στην Υπηρεσία Discovery
Π2.1 – Τελική αναφορά αποτελεσμάτων διασύνδεσης ανά βιβλιοθήκη που συμμετέχει
Π2.2 – Σχέδιο βιωσιμότητας Υπηρεσίας Discovery
Υπολογιστικός κόμβος ILSaS+
Π1.1 Μελέτη εγκατάστασης νέου Υπολογιστικού Κόμβου ILSaS+
Π2.1 Αναφορά λειτουργίας Υπολογιστικού Κόμβου ILSaS+
Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας – Κεντρική Ομάδα Υποστήριξης
Π1.1 – Καθορισμός ροών εργασίας ενοποιημένης λειτουργίας Υπηρεσιών ILSaS+ / Discovery / Υπολογιστικού Κόμβου / Υλοποίηση Υποδομών Αρωγής Χρηστών / Υπηρεσίες Υποστήριξης
Π1.2 – Τριμηνιαία αναφορά λειτουργίας γραφείου συντονισμού και υποστήριξη των χρηστών – βιβλιοθηκονόμων (1ο επίπεδο υποστήριξης)
Π1.3 – Έλεγχοι ποιότητας/ Εργαλεία ελέγχου εγγραφών / Αναφορά αξιολόγησης νέων υπηρεσιών σε επίπεδο χρηστών – Αναφορά Ποιοτικού ελέγχου υπηρεσιών
Π1.4 – Εκπαιδευτικό Υλικό και οδηγίες για βιβλιοθηκονόμους και τελικούς χρήστες – Υποστήριξη και εκπαίδευση σε τεχνικά θέματα σε σχέση με τα νέα πρότυπα τεκμηρίωσης
Π1.5 – Οδηγός Νομικών Θεμάτων επί των διαδικασιών και των δεδομένων των υπηρεσιών του ILSaS+ / Υπηρεσίες Υποστήριξης σε Πνευματικά Δικαιώματα
Π1.6 – Μελέτη εφαρμογής υπηρεσιών / Νέα Προγραμματική Συμφωνία και Κανονισμός Λειτουργίας του ILSaS+
Π2.1 – Μεθοδολογία εφαρμογής διορθώσεων συλλογής ILSaS+ / Πιλοτική εφαρμογή
Π2.2 – Διορθώσεις τουλάχιστον 100.000 εγγραφών / Αναφορά διορθώσεων – Αξιολόγηση αποτελεσμάτων
Π3.1 – Πλήρως λειτουργική υπηρεσία ILSaS στο νέο Υπολογιστικό Κόμβο ILSaS+
Π3.2 – Αναφορά εξαγωγής δεδομένων
Π4.1 – Νέο αναβαθμισμένο σύστημα διαδανεισμού smILLe
Π5.1 – Ιστότοπος Δράσης – Υπηρεσίες οπτικής ταυτότητας και προώθησης
Π5.2 – Υλικό δημοσιότητας για βιβλιοθήκες
Π5.3 – Δύο ενημερωτικές ημερίδες για βιβλιοθηκονόμους
Π5.4 – Σχέδιο προβολής και δημοσιότητας